torsdag 20 januari 2011

Vilket vårväder!

Blir glad i hela kroppen när det är fint väder. Det känns som att det var typ i somras det var fint sist!

Idag har jag inte gjort många knop, det ska jag villigt erkänna.. Jag har dammsugat, mailat min psykopat terapeut OCH gått en lång runda. Det var det!
Vädret var i vart fall jätteskönt, skönt att komma ut och röra på sig lite. Här har varit så mycket snö och slask så man har inte kunnat ge sig ut och gå innan. Jag behöver verkligen röra på mej och få lite frisk luft, vilken energi man får av det:)

Nu väntas barnen hem vilken minut som helst, bussen brukar komma 3 minuter efter att den avgått från skolan.. En annan rolig grej var när jag ringde till bussasamordnaren innan skolan började, han sa då att bussen på morgonen kommer 07.17. Jag smålog för mej själv och tänkte varför just 17 över? inte kvart eller 20 över? jaja.. I vart fall kommer minsann bussen exakt 17 över. så han skojade verkligen inte. Freddie heter han för övrigt. Har kollat nu varje morgon och just när klockan på min mobil slår över till 07.17 kommer bussen runt hörnan. Busschaffisen måste vara en fena på att köra buss!

Nu kommer det några små gossar här, klockan är för övrigt 3 minuter över halv, bussen går från skolan halv:)

Nu är det fikadax!

Pussar och kramar