fredag 28 januari 2011

Kallt som tusan..

..Då är det skönt att bara glänta på dörren och släppa ut barnen till bussen, själv går man in till sängen igen!
Somnade redan kl21 igår, var helt slut + att jag tagit en lite starkare värktablett, som jag för övrigt tåler dåligt, så jag somnade som ett litet barn.

Nu har barnen precis åkt iväg med bussen, dom var hemma igår och var rätt förkylda, men idag var dom mycket bättre och skulle iväg. Ikväll ska dom till sin pappa en stund. Eddie ska bara vara där några timmar, han ville sova hemma, men Casper ska sova över tills imorgon och jag hoppas att dom kommer att få supermysigt. Dom har inte varit hos sin pappa sen i oktober, så det är dax!

Jag kan informera er om att i Afrika får man inte påfyllning på drickan om man är ute och äter på resturang.. Casper berättade det. Jaha sa jag -hur vet du det och varför får man inte det?
Han var gravalvarlig och sa -jamen dom har ju knappt något vatten där, så då kan man ju inte få påfyllning, det fattar ju vem som helst, det räcker knappt till dom själva.. jaja det är väl jag som är lite trög;)

Nu ska jag återgå till sängvärmen!

Hörs senare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon gummis!
Nu ska jag till tandläkaren.... men vi hörs sen!!!
Kul att barnen ska träffa pappa i dag!!
Ha så bra så länge!
Kram Kram S

Joppan sa...

Kul att dom ska till Danne. Hoppas dom får det roligt!
Haha, den va lite rolig :P
Ha en mysig helg syster yster!
FREDAGSKRAMAR