måndag 17 januari 2011

Måndag eftermiddag!

Då har nästan hela måndagen gått och jag är trött som ett ålderdomshem!! Maija löper, för er som har missat det.. Inatt skulle hon gå ut och kissa varannan timme ca, hon är helt tossig. Jag var så trött så trött när klockan ringde 07.40 så jag trodde att jag skulle dö! Sen när barnen väl kommit iväg med bussen, kunde jag såklart inte somna om.. retligt värre!

Casper kom hem med halv 2 bussen, vi fikade och han rättade sin mattesida han gjort i skolan, typ 2 tal skulle han göra om, så det gick i rappet.

Eddie hade ju bestämt att Tim skulle följa med hem, men när bussen stannade gick 4 av. En gick tack o lov på andra hållet.. phu!
Men dom andra två kom in, Tim och en annan pojke som jag inte uppfattade namnet på. Hör och häpna, dom skulle gå upp på Eddies rum för att träna på glosorna, jag trodde knappt mina öron! Dom var nere för en stund sen och gjorde te och misstrogen som jag var, frågade jag Eddie.. -Jodå vi tränar på glosorna. Och dom gör nog faktiskt det! Otroligt!

Idag ska jag göra köttbullar.. jag är ju annars ett stort fan av alla möjliga sorters halvfabrikt, men idag ska vi slå på stort:) Så köttbullar vankas det här på torget idag!

Puss och kram levergam

1 kommentar:

Joppan sa...

Jösses, träna på glosor frivilligt, haha! Kul att de hjälps åt! Gott med hammagjorda köttbullar! Puss & kram