fredag 31 december 2010

Gott nytt år!

Jag för min del hoppas att 2011 ska bli liiite annorlunda än 2010. På ett sätt har jag haft ett underbart bra år, med massor av kärlek, omtanke, fått insikt i vad som är viktigt för mej, för att jag ska må bra, skratt och värme.
På ett annat sätt har året som gått varit ett rent helvete. Mentalt och fysiskt. tårar, elände, sorg, rädsla, skräck och inte minst ångest, för att bara nämna några orskar som bidragit.

Nu väntar i vart fall ett nytt splinkans år och jag väntar med glädje! För jag känner på mej att det kommer att bli ett super år! Långt ifrån sjukdommar, sjukhus och andra problem.
Det kommer att vara fyllt av ännu mera kärlek och värme.
Ett riktigt superår som sagt:)

En annan sak som jag vill dela med mej av, är att barnen kommer att börja i skolan här efter jul-lovet:) japp, så är det! Dom tycker det ska bli jätteroligt och jag glädjs med dom!

Jag vill önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Nu är Lottaloppan tillbaka i gamla gängor!!

Pussar och kramar

Tack Daniel och Jenny för en supertrevlig kväll igår, trots halka och underkylt regn!
Som vanligt hade vi massor att prata om;)

5 kommentarer:

Sicka sa...

GOTT NYTT ÅR vännen ja ett värre år en det som gått kan det inte bli nu laddar vi batterierna o ser framemot detta ny, och som sagt det finns ju en del att se framemot eller hur, Sicka flyttar till skåne STOR KRAM.

Jenny sa...

Tack själv kära ni för supergod mat och en riktigt trevlig kväll även om det tog 2h att ta sig fram bland blåljusen... Bror din körde så grannt så;) Och du, jag instämmer, 2011 is going to be a FANTASTIC year!!!!!! puss

Anonym sa...

Ja, 2011 kommer ska minsann fyllas med gläde & kärlek :) Gott nytt år LottaLoppan :) Kramar

Joppan sa...

Ja, 2011 kommer ska minsann fyllas med gläde & kärlek :) Gott nytt år LottaLoppan :) Kramar

Anonym sa...

nike off white
kyrie 6 shoes
bape clothing
hermes handbags
off white
off white
golden goose sneakers
steph curry shoes
kyrie irving shoes
paul george