måndag 7 juni 2010

Regn..

Herre jisses vad det regnar.. tur att vi hade så fint väder i helgen!! :) Jag har nästan precis kommit upp och sitter här med mitt kaffe, gröten får vänta några minuter till. Igår kommenterade några på facebook att dom inte kunde skriva kommentarer här.. herregud tänkte jag, nu klabbar det här oxå! Johanna, du är väl en klippa, som nämnde inställningar.. för där hade jag aldrig trott att man skulle gå in och fixa. Under kommentarer stod, att bara medlemmar fick kommentera, det var tydligen gruninställningen, men nu har jag ändrat det till att alla, vare sej man har en webbadress eller ej kan skriva. Shit vad jag är bra!!

Idag kommer det att bli lite pyssel här hemma, man kan ju knappast vara ute. kl 14 slutar killarna och efter det ska vi köra och köpa avslutningskläder.. jag bävar!! Eddie är inte lätt att ha med sej, han har egentligen ingen åsikt alls om vad han vill ha, eller tycker om, Casper däremot har alldeles för mycket åsikter.. Det kommer att bli en jobbig eftermiddag innan dom kläderna är köpta kan jag säga, ett och annat kärl i hjärna kommer att gå åt skogen!

Chrille jobbar idag, trots att han har ont i halsen, han ska ju vara hemma både torsdag och fredag så han kände väl att han får dit idag.. Tradigt och trist utan dej här hemma älskling!

Vi hörs lite senare ikväll:) ska uppdat. inköpen för er!!

Ha det så bra så länge!

Puss & Kram

7 kommentarer:

Karin sa...

Regn här oxå. Men då kan man ju få lite gjort inomhus. Gott att ni hade en bra helg. Gå nu inte ut och frys idag för att du har virus i kroppen är jag helt säker på, ge den inte en chans!
Den nya bloggen verkar bra MEN tid och datum kanske oxå finns med under inställningar.
Hörs under veckan. Sköt om dej. Kram.

Therese sa...

Sådär ja!!!trist att vakna till detta väder när man sovit bort det vackra i helgen..Avslutningskläder...hua det ska vi oxå fixa idag på Väla,bäst att starra såhär en måndag så man har fler dagar att fixa på för risken är ju ganska så stor att man kommer få ett bryt på barnen. Nu har ju Robin fått för sig att han inte ska klippa sig,kul kille med tanke på att hans hår växer på höjden..sa till honom att då får du börja platta det,sagt å gjort,jag fick prova igår och lyckades såklart bänna ungen i pannan så nu totalvägrar han det oxå...det får bli mössa på...kramen Therese

Johanna sa...

Tur att du lyckas fixa till det! Trist om ingen kommenterar ju ;) Hoppas ni hittade några fina avslutningskläder! Puss & kram

susanna sa...

hej min vän.
å vilken tur att det ska gå och skriva igen , skrev ett långt medelande i går och så kunde jag ej få in det.
jaså ni ska köpa avslutningskläder .... lycka till!
och en mus har du haft på besök, gode gud tur inte jag var där då ade jag nog verkligen satt wertersen i halsen, ha ha.
nu jobbar jag i natt men vi kan väll höras i morgon eftermiddag?!
Tänker på dig min hallonbakelse!!!
Kram Kram

crille sa...

tisdag nu...jobbar o har det trist.
snart på g hem, hoppas jag

jasonbob sa...

yeezy sneakers
hermes belt
moncler
yeezy supply
fila
kyrie 3 shoes
balenciaga speed
goyard handbags
coach outlet store
nike air max
yeezy shoes
xiaofang20191212

yanmaneee sa...

pandora bracelet
golden goose
yeezy
paul george shoes
moncler
yeezy shoes
bape outlet
yeezy
golden goose sneakers
kd shoes