torsdag 24 juni 2010

Fästing!!!!!!!!

Vaknade inte förrens klockan halv 9 idag, måste vara rekord, eller håller jag på att bli frisk igen!:-) Kände att jag hade en ruva på ovanlåret, nästan uppe vi höften.. jag sa till Chrille mest på skoj, det är väl ingen fästing va??? Han vände sej om och kollade.. jag kan inte se riktig.. det är en liten "ruva" jag får hämta mina glasögon.. När han gnuggat morgongubbarna ur ögonen och fått på sej glasögonen kollade han igen och sa.. jag tror att det är en fästing!!! VA I HELVETET skrek jag!!!!!! Fick långt om länge loss den och Chrillan ritade en sol runt där den suttit så man kan hålla koll på att det inte blir rött. Fattas bara att jag får borelia oxå!!!

Jag är det närmsta panik jag haft sen operationen tror jag, tycker att det kliar överallt, fy fan (ursäkta språket) vad äckligt, vad gör dom djuren för nytta här i världen!!

Nu har vi i vilket fall ätit frulle och ska göra oss klara, för att kolla in trädgårdsmöbler, det blir roligare än denna upplevelsen!!!:-)

Ha en bra dag så länge, jag återkommer senare, med fästingrapport!

Pussisar & kramisar

2 kommentarer:

Jenny sa...

Garvade åt den slående "Lottakommentaren" Vad i ...!!

Unknown sa...

u0z77f0b04 z3z55a1y67 j4g49q3r16 t5b04o2l98 s1u34z0n84 i4y38a4b36