fredag 25 juni 2010

Midsommarafton!!



Då var det midsommarafton idag! Ser ut till att bli lika fint väder idag som igår, skönt, man kan inte annat än må väldigt bra. Jag väntar på mina provsvar som inte vill komma.. jag har inte ringt för att skynda på det heller, jag antar att dom ringer när dom ringer. Jag har inte tänkt så mycket på vad dom ska visa. Då jag varit så pass nergången efter operationen, har all min energi gått åt att bli bättre och det är kanske tur det, för annars skulle jag nog just nu bekymra mej. På något vis är man glad så länge man inte hör något, för det är inte förrens då jag måste ta tag i mina hjärnspöken, tills dess ska jag bara fortsätta att pigga på mej och njuta av att det är sommar!



Igår var vi iväg och köpte utemöbler, det blev sååå fint! Vi var runt lite överallt, men till sist blev det JULA faktiskt, dom hade erbjudande på ett långbord samt sex positions stolar, så det blev inte farligt dyrt (för Chrillan)!
Idag kommer vi att bege oss till stugan, efter lunch någon gång, det ska bli riktigt mysigt faktiskt. Jag har precis kommit upp, trötter sover fortfarande, så nu ska jag nog göra lite kaffe, har inte druckit kaffe mer än ett par gånger sen jag kom hem från sjukhuset, har inte varit sugen alls, beror nog på medicinerna. Några rostemackor med sylt på det blir en kanonfrulle, visst??:-)
Jag vill passa på att önska alla en riktigt bra och glad midsommar, ta hand om er och var rädda om varandra!
Pussar och kramar

3 kommentarer:

Johanna sa...

Söt bild på er! :) Ha nu en riktigt trevlig midsommar i stugan! Kram kram

Jenny sa...

Det blev ju superfint på uteplatsen. Naaaaw, vilken gullig bild på er för övrigt:)
Trevlig midsommar på er!

Jessica sa...

Vilka fina utemöbler där måste man få komma o fika, hi hi. Stor kram ses snart.