onsdag 23 juni 2010

Middag på stan!!

Det blev inga rester, vi bestämde oss för att köra till stora metropolen Lund istället för att äta. Kina mat blev det och nu är vi proppens mätta av all den goda maten, givetvis blev det friterade bananer till efterätt!

Har köpt jordgubbar idag, som vi skullat mumsa på ikväll, men det får nog bli imorgon istället, för det finns ingen mer plats i magen.. Hann även med att prata med min brossa (den yngre) på vägen hem, vi disskuterade bla trädgårdsmöbler, så imorgon ska jag släpa med mannen att titta på nya möbler.. vi har bestämt det sen innan att vi ska köpa nya och jag har fått upp shoppingångan nu, så det är bäst att passa på, när Chrillan är ledig och har sin stora plånbok med sej!!:-)

Nähä gott folk nu ska jag tömma min diskmaskin.. riktigt roligt ska det bli, undras vad jag kan hitta att diska nu då??:-)

pussar och kramar

Inga kommentarer: