onsdag 9 juni 2010

Änglar finns dom?


Ja, änglar finns verkligen!! jag vet att det åtminstonde bor 1 i Magnarp, 1 i varalöv, 1 i spannarp och 2 i östraljungby!!
Tack snälla ni, det betyder jättemycket!!

Nu har brossan precis kört hem efter en väldigt trevlig och mysig kväll! Vi har ätit pasta med kycklingsås.. mumsigt och kaffe på det, det lär man väl få lida för om man om möjligt endån skulle vara trött och kunnat sova, det har vi effektivt eliminerat nu! Vi har köppit massor med godis, chips och ostkrokar som vi ska festa på snart, men vet ju aldrig när man blir sugen på sånt nästa gång.. Jag är relativt lugn fortfarande, men det börjar kännas i magen nu. Innan idag har jag känt en blandning mellan nervositet och en känsla som liknar "se fram emot", den senare har mer eller mindre lagt sej helt.. mest nervös nu, nervös och rastlös!

Nu ska jag återgå till soffan, mannen och godiset:)

Än en gång stort tack till: Anki & Therese, Hallis och Daniel och Jenny, ni är änglar av stora mått och har verkligen satt guldkant på min dag!!

Ha en bra kväll alla och tack för inläggen här i bloggen, samt telefonsamtal och mess, ni är underbara!

Pussar och Kramar



3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till imorgon, hoppas allt går bra och att du inte behöver vänta så länge innan du får komma in på operation.

Kram Linda F

Anonym sa...

Hej min vän!
Tänker på dig massor och hoppas du får sova gott i natt!
Hoppas vi kan höras i morgon!
Kram Kram i massor Susse

Johanna sa...

Trevligt med presenter!

Du, ta & skriv till folket att de ska skriva sitt namn i Namn & inte Anonym. De behöver endast skriva sitt namn om de inte har nån hemsida :)
Nu e det läggdags, trots att jag piggnat till liv igen för längesen... Kramar