torsdag 10 juni 2010

God morgon på er!

God morgon på er alla!
Idag är det dax för inläggning och inskrivning, ska även ta reda på den exakta tiden för op imorgon och kanske, kanske kan jag sova hemma inatt, om jag inte är först på listan. Vi sitter just nu och äter frukost efter en relativt lugn natt, somnade som en stock, trots kaffe och oro, måste bero på att jag är härdad vid detta laget.. somnade iaf, men har sovit jätteoroligt, drömt en massa om barnen och om mina föräldrar, vaknade redan vid 6 tiden trots att jag inte ställt klockan förrän tills halv 8. Mamma ringde och önskade mej lycka till idag, Jenny skickade ett jättegulligt mess, så jag gick upp, gick inte att ligga mer. Ringde till Eddie och önskade dom en bra näst sista dag i skolan, han saknade sin mamma, men sa endån några tröstande ord.. vi ses på söndag mamma, allt kommer att gå bra ska du se.. Han är för go han!! saknar dom jättemycket och jag längtar tills söndag!!

Just nu är jag rätt nervös, men det lägger sej nog så fort jag bara kommer till sjukhuset tror jag. Det blir en lång dag idag!

Ha en bra dag i dag så hoppas jag att vi hörs ikväll, om jag får komma hem dvs! annars hörs vi på mobilen:)

Pussar och kramar och tack för alla inlägg här, det värmer och piggar upp, jag ringer ikväll Susse!

4 kommentarer:

Eva sa...

Kära Lotta! Vi tänker på dig och är övertygade om att allt kommer gå jättebra. Så lycka till imorgon så ses vi och hörs vi sen. Puss och kramar från oss!

Josefin sa...

Hej vännen!
Hoppas att du kan sova inatt. Tänker på dig mycket. Ses senare i sommar och äter en riktig brakmiddag.
Stor kram från Jossan

Daniel sa...

Hallå loppan! Skickar dig en stooor kram. Tack för igår det var mycket trevligt=) Nästa gång vi ses är detta över, ska verkligen bli skönt! Är det något du/ni behöver hjälp med så bara säg till! Mina tankar går till dig, om jag kan hjälpa så vill jag.

Daniel sa...

Nu är det gjort loppan!!! Nu blir det bara bättre!! Kramar från Östra ljungby