lördag 23 april 2011

Glad påsk mina vänner!

Nu har jag inte bloggat på flera dagar, då jag har haft fullt upp och inte haft tiden till det! I torsdags hade jag besök av lite kolleger, Fia och Janita. Dom var här nere i ett annat ärende, plantagen om jag inte minns fel;) Vi satt i vart fall och fikade på goda frukostbullar och pratade ett par timmar och förmiddagen försvann i ett nafs. Tiden går fort när man har trevligt, tack för att ni kom! Jag fick en stor dos av energi och kände mej riktigt frisk och pigg faktiskt!
I går fredag, var här ett kärt återseende.. Min kusin Jessica är nere från stockholm och givetvis kom hon och hälsade på sin kranka kusse:) Jossan följde oxå med och även om jag träffar henne lite oftare, så var det jättekul att få krama om dom och sitta och mysa och slurka kaffe i solen. Presenter fick jag oxå både på torsdagen och fredagen och det jag kan säga om alla presenterna är att jag kommer att bli slät i skinnet som en 20åring, men tjock som en flodhäst (överdrift)!:) Jättetack till er allihopa, ni är så goa så!

Idag har vi solat lite här ute på uteplatsen och nyss var mina snälla goa svärföräldrar här och lämnade nybakade bullar. Det finns allt rätt många bra saker med att vara sjuk, inte bara dåliga och trista. Ikväll ska vi till mamma på påskmiddag och jag hoppas innerligt att jag ska orka sitta i bilen så länge utan att få monsteront!

Nu vill jag önska alla er mina nära och kära vänner en riktigt glad påsk och ät godis för allt vad ni orkar, för idag om någon dag är det fullt tillåtet!

Pussar och kramar

3 kommentarer:

Jenny sa...

Snart ses vi darling, puss =)

Joppan sa...

Glad påsk systra mi :)
Kram kram

Sicka sa...

Det var riktigt mysigt att få krama dig bara sitta och dricka kaffe och flabba så att man får kramp i käkarna, det är underbart och DU nu ses vi snart igen håll ut. STOR KRAM!!!!