måndag 2 augusti 2010

Hejsan allihopa!

Ni måste tro att jag har slopat min blogg helt, men det har jag såklart inte. Som alla ni andra, har jag oxå fullt upp nu i semestertider och har inte riktigt tid eller lust att sitta vid datan, men jag ska försöka bättra mej nu!

I lördags var vi med Casper och tränade på en ny bana, i Skivarp. En mycket roligare bana, med fler hopp och längre sträckor. Han tyckte själv att den var mycket roligare än den vanliga banan på böke och han körde riktigt bra och snabbt.. så pass snabbt att han vid ett tillfälle hoppade över ett gupp, kom med för hög fart in i kurvan och kunde inte svänga, vilket resulterade i att han hoppade/kasade över en vall och var nära att ramma vaktstugan. Jag tror att jag hoppade en halv meter från min plats som flaggvakt (jadå, jag har oxå avancerat) Chrille skrattade och Casper själv bara skakade på huvudet, hoppade upp igen och körde vidare.

Igår var vi i malmö med alla killarna, dom rastade av sig på laserdome. Eddie och Andreas tycker sånt här är jättekul medans Casper väl var lite skeptisk. Medans pojkarna pangade och sprang runt som vildar, gick jag och Chrillan gick en runda och smaskade i oss vars en glass:-)

Idag har vi varit och handlat mat, igen! Dom här pågarna håller på att äta oss ur huset.. någon som vill köpa dom billigt?? Dom gillar nudlar (iofs billigt) dom kan mycket väl gå i samma kläder i flera dagar (om ingen säger till dom att det är smutsigt) så tvättmedel och sköljmedel kommer ni billigt undan med. Likaså schampo, för tvätta sig och duscha ser dom inte heller som något nödvändigt (såvidare ingen klagar på att dom luktar svett) Dom sköter sig själv och är självgående, trevliga rara pojkar i sina bästa år! dessa grejer medföljer :- Cross, med släp, tv-spel och en data.. nå vad sägs??;-) Haha.. tror iofs inte att jag skulle klara mej utan mina små skitgrisar i särkilt många dagar!

Idag har vi även köpt färg till crossen, den ska nu målas och göras riktigt snygg! så inga fler luft turer nu snälla Casper..

Ha en bra dag allihopa:-)

4 kommentarer:

Johanna sa...

Kul att få köra på en ny bana. Tur Cappe inte skadade sig! Håller med, Laserdome e tråkigt... Nej, du får nog allt ha skitgrisarna för dig själv, hihi ;) Kram

Anonym sa...

Nu är det snart dax för vår jobbehelg igen och nu tycker jag verkligen att det börjar bli tradigt att du inte är där,nu är det väl snart dax för dig att komma tillbaka....jag bär dig om du blir trött!!! Jag läääängtar verkligen till att skolorna börjar igen så att man kan komma in i den normala trallen igen,dessa måltider knäcker mig och inte är det på normala tider heller med en tonåring som inte lägger sig om kvällarna/nätterna och har då förmågan att sova bort hela dagen. PS3 är ett j-vla skit,undras om inte jag ska stoppa en wettexduk i luckan och sedan spela dum och låta Lucas få skyllen....näää så kan väl inte en mamma göra...eller....vi får se!!! Kramen

Therese sa...

Blev fel....jag är inte anonym!!! Thales

Sicka sa...

Jaha gumman det där känner man igen med lite smutsiga pojkar, jag har en prins här hemma som har svårt att ta rena kläder varje dag och duscha hmmm, det finns ju roligare saker att göra men sen när han väl har gjort det, åh vad skönt mamma att känna sig ren, haha. Men min lilla prinsessa hon behöver man inte tjata på hon vet vad hon ska ha på sig och vilken bodylotion hon ska smörja in sig med, gud vad dom är roliga. Kram till dig o dina små lort pågar.