måndag 9 augusti 2010

Fler bilder på Kitty Ericsson Andersson!












Idag har Chrille börjat jobba igen, det är sååå tråkigt. Men en grej som faktiskt är rolig, är att jag ska jobba mitt första pass den 23/8 så då är friden slut på T-jouren! Trodde väl aldrig att dom orden skulle komma från min mun, att det skulle bli roligt att börja jobba, men det ska det. Längtar kanske inte efter jobbet i sig, men efter alla mina goa kolleger och vänner:)
Idag har jag inte fått gjort så mycket.. Pratat i telefon, både med Susse och med Jessica, så där försvann ett par timmar. Där emellan har jag varit ute med Kittan och Lucas, Nannat när lillan har nannat och nu ska jag prygla dammsugaren tänkte jag, får se vad hon tycker om den aktiviteten, det lilla livet..
Ha en riktigt bra måndag, så hörs vi!
Pussar & kramar




1 kommentar:

Anonym sa...

Kram kram på dig o lilla Kitty!!
Söt som socker är hon precis som sin matte, hi hi.
Kram