torsdag 25 augusti 2011

Oväder..

Vaknade nu på morgonkvisten av att det åskade och regnade så man knappt såg över till grannen! Det lättade lite med regnandet tills barnen skulle gå ut till bussen vid halv 8, men dom han nog bli lite blöta trotts allt!
Idag händer här inget alls. Eddie ska klippa sig vid 16 tiden, det är väl det enda:)
Barnen verkar tycka att det är jätteroligt i skolan, även Casper som varit en aning krass innan, verkar stortrivas. Han berättade igår att dom hade börjat ha bild nu i 4an.. fröken hette Penny och hon var den bästa på hela skolan. 1 timme i veckan i 15 veckor.. det blir 15 timmar, jag ska träffa henne (jag vet inte vart han fick 15 veckor ifrån..) säger han med nästan vördnad i rösten. Japp han gillar Penny, det måste vara en toppenfröken:)
Det var allt här ifrån idag!
Ha det gott alla, här kommer pussar och kramar från mej!

3 kommentarer:

Sicka sa...

Sorry att jag inte varit så aktiv på din blogg men du verkar ha fullt upp i björnstorp, underbart. Ha en fortsatt underbar dag mitt hjärta, pyss pyss.

Jenny sa...

Kanske de har bild i halvklass? Puss på er!

Anonym sa...

Hej gumman! Allt väl hoppas jag! Längesedan nu, vi får höras en dag!
Kram Kram S