torsdag 18 augusti 2011

Tosselilla och ullared!

I söndags var vi på tosselilla hela dagen, jättetrevligt! Skönt när man kan bestämma med barnen en tid, att då äter vi och sen kan dom härja själv. Ja, vi oxå såklart, jag tror jag åkte virvelvinden typ 15 gånger.. Fint väder och inte så mycket folk, så det var fritt fram till alla attraktionerna, det gillas!
Måndag, tisdag och onsdag har varit lugna men IDAG ska jag och barnen till ullared!! Vet inte riktigt vad jag ska köpa, har inget planerat, ser det mer som en utflykt. Eddies första fråga när detta kom på tal var, finns där spel till x-boxet? Det tror jag! Så han lär väl försvinna dit och vad jag och cappe ska kolla på vet jag inte, men jag är redan nu säker på att jag kommer att vara några tusen fattigare när vi kommer hem!
På lördag jobbar jag mitt första pass, LÄNGTAR!!
Pussar och kramar, nu ska vi snart flänga i väg i den svarta;)

4 kommentarer:

KJELL sa...

Slapp Crille ullared?

Lotta sa...

Slapp och slapp.. han hade väldigt mycket på jobbet.. haha fast det tror jag inte på, han ville nog inte;)

crille sa...

jag var såå upptagen...så tuuvaarr

Anonym sa...

jordan shoes
palm angels hoodie
supreme clothing
bape
off white hoodie
supreme clothing
golden goose
kobe shoes
kd shoes
off white outlet