fredag 12 augusti 2011

Födelsekalas!

Ikväll blir det kalas för Kjell! Det ska bli riktigt roligt att träffa alla, det var ett tag sen nu. Kräftor ska det vankas.. i like kräftor!!
En annan rolig grej som händer idag, är att barnen kommer till mormor och ska sen med oss hem, gud så skönt det ska bli! har saknat dom så jag nästan går sönder!
Mitt läkarbesök gick bra, nu är jag halvtids sjukskriven bara, from 16 augusti och även Fredrik tyckte att det var en god ide att börja på 50%. Jag längtar verkligen nu.. Min arecept har oxå förnyats, så just nu är jag på språng att köra till apoteket för att hämta ut dom.
Ha en bra fredag!
Pussar & kramar!

2 kommentarer:

crille sa...

då får jag mkt egentid nu då?
Vet inte om det blir så trevligt, men visst behöver man det och jag gillar det absolut, men......det har ju varit trevligt att ha dig hemma..pyss pyss..
Hyndarna skyttade opp i byssen och pyssades och pyssades....

Jenny sa...

Hahaha Crille, jag tycker mer det låter "Hunnarna", tuuuvarr ;) Ha det bra båda två, kjam kjam