fredag 19 augusti 2011

Vilken dag!

Vi hade en superdag igår, jag och grabbarna! Det är så roligt nu när dom är så stora att man verkligen kan ha roligt tillsammans. Jag har inte skrattat så mycket på länge!! Oftast hinner man inte riktigt med att umgås en hel dag. Antingen flyger dom iväg någonstans, eller är här någon kompis eller är jag och grejar med mitt, men igår fick vi verkligen en toppendag! Fynd gjorde vi, jag hittade lite kläder att ha när jag jobbar och barnen hittade lite + lite spel + lite annat bra och ha!
Idag blir det till att handla mat här, för kylen ekar tomt.. hundmat och kattmat är oxå slut, så det är bara elände;)
Imorgonkväll styr jag kosan mot Ängelholm, närmre bestämt metallgatan, NAJS!! Ännu mera najs är att det är mitt vanliga lag som jobbar:) synd bara att du ska vara ledig Therese, jag har sett fram emot att få ge dej en bamsekram, men det får vi göra en annan dag!:)
Hoppas ni alla får en bra dag, nu ska jag flänga iväg och handla!
Pussar och kramar!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Stort lycka till på jobbet i morgon! Verkligen kul att det är ditt vanliga lag du jobbar med, sånt kan vara oerhört viktigt i en situation som den du haft under lång tid. Ta hand om dig min svägis, puss.

Anonym sa...

Ha det toppen på jobbet hjärtat!
Kram Susse o Effi