tisdag 9 augusti 2011

Stilltje!

Ja, här händer det inte så mycket. Har idag pratat med mina syskon och bestämt vad vi ska ge till Kjell i födelsepresent.. nu blev du allt nyfiken va? Ja, jag är själv rätt nöjd!:)
Imorgon ska jag till Fredrik för att prata om min sjukskrivning. Jag ska ju börja jobba på 50% men måste ha ett nytt läkarintyg för det. Samt att jag ska förnya mina recept och prata om framtiden och vilka undersökningar som kommer att göras.
Känns rätt okey att åka dit, det var längesen vi träffades nu, trist bara att det är redan klockan 10 jag ska vara där, jag har lagt mej till med lite ovanor, närmre bestämt rejäla sovmornar..:)
Nähä nu kommer Chringlan snart hem och på fredag ska vi äntligen hämta hem barnen igen!
Pussar och kramar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hopp!
Jaså du ska till doktorn, hoppas nu du kom upp i tid ha ha!
Du får vila lite när d kommer hem. Förstår att du längtar efter barnen men snart är det ju fredag.
Hoppas du mår bra och inte blev dålig.
Hörs snart! Kram S