lördag 3 september 2011

1 gjord, 2 kvar!

Denna helgen jobbar jag! Känns som att det var evigheter sen jag överhuvudtaget sa något i den stilen.. och det var det oxå, nästan ett år sen nu. Men nu är jag alltså tillbaka i jobberullorna och det känns jättebra!
Jobbar 21.30 till 02.30, så jag är hemma vid kvart över 3 ca, inga bilar ute vid den tiden, så då kan man blåsa på lite.
Idag sov jag till halv 12 så jag är väldigt nöjd. Vaknade inte ens av att Crille gick upp och körde till jobbet, måste ha varit helt klubbad:)
I eftermiddag när han kommer hem ska jag få med honom att tvätta bilen, dom tröskade här för några dagar sen.. det ser ut som jag vet inte vad och jag är ju lite rädd om min black pearl!
Ha en bra helg alla!
Pussar och kramar!

1 kommentar:

Karin sa...

Ja Chrille, nu förstår jag vad du menade. Svart e fint om man sköter den...