fredag 29 juli 2011

V 50 it is!

Jag har länge, länge funderat på att köpa en ny bil.. och med länge, men
ar jag länge, phu! Nu sedan en tid tillbaka har jag i vart fall bestämt mej för att det ska bli en volvo, vi är ju en volvoälskande familj:)
Ikväll innan fredagsmyset börjar ska vi en sväng till helsingborg för att kolla på en, den är så fin så fin tycker jag. Jag vill ha antingen en svart eller vit och denna i hbg är vit och riktigt najs.
Jag ska ju snart börja jobba igen (längtar) och jag har önskat mej en ny pendlarbil. Den vi har, v40n börjar bli rätt sliten och det är dax att förnya körandet, så v50 it is!
Kanske att man skulle passa på att gå en sväng ner på festivalen när vi endån är där.. vi får se!
Vädret är något bättre här idag, regnet vräker inte ner. Än sålänge.. Ska försöka få lite gjort i trädgården idag om vädret håller sig.
Annars ska vi väl inte göra något särskilt, bara ta det lugnt och fredagsmysa!
Hoppas ni alla får en bra helg, för det ska vi ha. Imorgon bär det av till Kåseberga slott för mycket mys och övernattning, oj vad det ska bli mysigt!
Pussar och kramar

3 kommentarer:

Karin sa...

Ja vit är fin men svart är ändå svart!!!! Ha en riktigt mysig helg och jag hoppas Chrille blir bra så du kan ha lite "nytta" av honom :)

crille sa...

hej.
håller med dig där,Karin..svart är nice, Om man håller den iordning.
Såklart ska hon ha en bil,om hon önskar det,så vi får väl titta runt mer.
Den vite var skabbig och nött,så där blev det inget, men det finns fler..inga probl.
pyss pyss,Loppan

crille sa...

tillbaks efter en övernattning på Slottet.
Det var oxå nice, så vi tackar så mkt för detta.
Det var ett litet sött slott ,ute på landsbygden, så vi hade det mysigt ,på tu man hand.
Kvalitetstid är Nice........
c