tisdag 26 juli 2011

Är det höst eller?

Men fy fasen vilket tradigt väder! Det känns som att det är höst, kallt och daskigt. Jag längtar efter lite sol och värme, sitta ute tills sent på kvällen, grilla och göra utflykter. INGET av detta är särskilt roligt att göra när vädret är så här höstlikt!
Till helgen blir det iaf roligt, då ska vi till kåseberga slott och äta, sova och bara mysa. Jag behöver väl knappast säga att det ska bli sååå jättemysigt?
Lite smolk i glädjebägaren dock.. Chrille har åkt på världens förkylning, han är inte bara sjuk, han är sådär manligt sjuk.. ja, han är helt enkelt superdålig, men jag hoppas att han piggar på sig tills helgen. I annat fall blir det mer vin till mej:)
Idag ska jag greja här hemma, har en massa papper som ligger som ska sorteras + en ansökan om förlängd sjukpenning. Mina sjukdagar går ut den 3e augusti och jag är sjukskriven tills den 15e, så den lappen måste in.
Ha nu en riktigt bra dag alla och du Susse.. tack själv min kära, vi ses snart:)
Pussar och kramar

Inga kommentarer: