fredag 8 juli 2011

Soffväder!

Jaha, då var det regn idag. Riktigt inomhusväder, ligga i soffan och läsa, det ska jag snart göra!
Har varit ute och kört en runda, köpt lite nya blommor bla och fixat Karins present, så nu är vi redo för grillparty hos pappa imorgon, ska bli roligt!
Det är som bekant ekebofestivalen denna helgen och vi har varit flitiga besökare dom sista åren, men i år stannar vi hemma. Jag tror inte att jag skulle palla av att gå och stå så mycket, utan att vräka i mej starka tabletter, så det får vara. När man sitter här och tittar ut är man inte särskillt lessen för det, med tanke på vädret. Jag tänker även på stackarna som befinner sig i falsterbo, på falsterbo horseshow, dom är nog inte heller glada. Annars är det lugnt här, jag har bestämt mej för att tacka ja till k-patrulls erbjudandet, så länge jag bara ska jobba 50% jag tror att det blir lagom för mej med den rundan. Jag längtar givetvis tillbaka till mitt gamla lag, men just nu hade nog inte min kropp orkat med ett så pass tufft jobb och långa pass.. men jag kommer tillbaka, det kan ni lita på!!:)
Nähä nu kallar visst soffan..
Pussar och kramar

1 kommentar:

Therese sa...

Är överlycklig att du kommer tillbaka om så bara på KV-patrullen,nu hoppas jag bara att det blir det lag som vårat helgäng träffar annars blir det skit trist. Helt underbart att du kommer å jobbar igen,du har verkligen varit saknad ska du veta!!! Kramen T