måndag 25 juli 2011

Sorry.. men jag är usel på att blogga nu..

Äntligen Susse.. här kommer lite bilder på Maija, som just för dagen är nybadad.. därav gömstället under bordet!
Hon har lite märklig pälsväxt.. det är jättelångt på kroppen men rätt kort på benen, så för tillfället ser hon inte riktigt klok ut, men jag älskar henne endån;)
I helgen var vi på folkaträff utanför Ronneby i Blekinge och det var sååå roligt. Vi vill så gärna ha en gammal bubbla igen, men en gammal, sliten, rätt skruttig buss går på ca 100 tusen laxar.. så, det är liiite mycket pengar för en bil man plockar fram och kör en runda med när det är fint väder på sommaren. Här kommer i vart fall lite bilder, från ett grådaskigt Blekinge!
Någon hade glömt tältpinnarna hemma..
Förvånansvärt, var att Lasse Berghagen var på plats;)
Jocke Ivarsson, en gammal kompis pickup, som för övrigt vann publikens pris! Grattis Jocke!
Den här var Chrille mest intresserad över, utan att överdriva dreglade han.. men killen skulle ha 70 000 för den, så nja. det blev ingen affär om vi säger så!

Även denna var dyr, ser inte mycket ut för världen, men ju jävligare ju bättre!
Den här fräcka bussen skulle jag vilja ha.. Sorry Jocke, men min röst gick till denna rosa uppenbarelse:D
En jättetrevlig dagsutflykt alltså, även hundarna var med, men dom gillade inte bilarna på samma sätt som vi andra. Eddie har varit hos mormor några dagar och igår hämtade jag hem honom, passade även på att äta söndagsmiddag när jag var hemma hos mamma, tack så mycket! Även Casper och Chrille tackar för maten jag fick med hem!
För övrigt mår jag jättebra! Jag längtar tills jag ska börja jobba. Där finns så många människor som jag längtar efter att få kramar om och säga tack!
Många pussar och kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

ÄNTLIGEN!! Ha ha, lilla söta tjejen. Oj vad fin hon är! Så himmla söt. Men det tänkte jag. Jätte kul att se bilder på henne!
Skönt att du bloggade lite så jag har något kul att läsa, ska ju inte vara jag som underhåller hela blogg värden, ha ha nä då jag skojade bara!
Tack för att du ringde i dig min sockerpulla!
Sköt om er!
Kram