söndag 10 juli 2011

Grillmys!




Min mobilkamera tar inte dom bästa bilderna..
igårkväll var vi hos Pappa och Karin och hade grillmys. Min lillebror Jesper och hans Eva var oxå med, och med dom lilla Alva såklart. Så söt och gosig så jag knappt ville släppa henne ifrån mej.. vilket jag heller inte gjorde mer än när hon skulle äta. Jag kommer själv ihåg hur skönt det var att någon annan passade, så att man kunde äta i lugn och ro. Eddie och Casper var oxå helt betagna av detta lilla livet och Casper anmälde sig direkt som första barnvakt. han gick, varv efter varv efter varv runt huset så hon kunde somna, stoppade in nappen och gick lite till. Han har knappt pratat om annat idag, än att jag och chrille väl kaaaaan skaffa en lillasyster till honom.. nja säger jag:) Vi åt gott och hade supertrevligt och mysigt. Vi gick även en runda bort till ekebo och tittade. Barnen tyckte att det var synd att vi inte skulle gå in, men tyckte endån det var enormt intressant att titta på alla förfriskade människor och kolla alla vakterna som stod utanför.. Dom är lättroade mina barn! Sen gick vi tillbaka och åt tårta och drack kaffe, mums!
Jag fick presenter, eftersom jag inte firat min födelsedag, jag låg ju som bekant på sjukan den stora dag en. Jag fick ett jättefint halsband från Thomas Sabo av min lillebror med familj och en slottsweekend av pappa och Karin, så här ska sovas gott och spökinspekteras.. Även äta och dricka gott såklart, jag tänker inte äta några tabletter just den dagen kan jag säga:) Tack så hemskt mycket allihopa för dom fina presenterna, jag blev jätteglad!!
Idag bara slappar vi och om en stund ska vi köra bort till Chrilles föräldrar och hämta något slags underede som casper ska ha till sin lådbil

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som ni haft en mysig kväll, härligt!
Kul att ni kan komma på dopet!
Hörs!
Kram

crille sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
crille sa...

fler ungar? fler glyttar?..
nä, vi har väl .....ungar så det räcker..
(blink)..
pyss pyss