torsdag 7 juli 2011

Sommarshoppat!

Igår var jag och Eddie iväg och shoppade. Vi skulle dels hitta present till lilla Alva och till min pappa, sen skulle vi kolla lite allmänt! Eddie hade tröttnat redan innan vi hade köpt presenterna, så jag fick muta honom med ett spel, sen var han leendet själv igen. Själv hittade jag rätt mycket faktiskt och inte ett dugg dåligt samvete har jag heller!:)
Casper var med Chrille på jobbet, det har han varit hela veckan. idag är han dock hemma, han hade fått ledigt av chrille.. jag tror snarare chrille behövde en paus från honom, han hittar på allt möjligt han inte ska, när han blir uttråkad.
Igår pratade jag med Martina på jobbet. Jag fick erbjudandet att vara i kvällspatrullen på 50% hela hösten. Jag ska då bara jobba den sena turen, den mellan 21.30 och 02.30, så det blir alltså inte så långa pass. Jag blev jätteglad över erbjudandet, för hur det än är, så blir arbetspassen väldigt långa om jag jobbar natt och jag orkar kanske inte det i början, så det här verkar perfekt!
Tack Martina, du är så omtänksam och gullig!!
Veckan har gått fort som tusan och jag börjar mer och mer inse att det är på riktigt, att dom inte snart ska ringa och säga att dom förväxlat mina bilder med någon annan. För varje dag som går blir jag lugnare och gladare och just nu längtar jag tills jag ska börja jobba igen. Åh vad det ska bli skönt!!
Pussar och kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Puss o kram på dig!
Susse
Ja å Effi hälsar till moster Lotta så klart!