torsdag 10 februari 2011

Håll en tumme eller två..

.. för att det bara är latmasken, som håller på att äta sig ut från insidan! Kl 12 ska vi vara i landskrona och efter det finns det inga tveksamheter längre, för då finns skitet på bild. Än så länge pendlar man mellan tro och misstro, men i eftermiddag kan man inte vända och springa och gömma sig längre.. även om inte jag får reda på svaret, så ser dom ju klart det där, bollen är i rullning!

Jag är i vart fall vid gott mod och har inte tänkt så mycket på det, men det ska bli skönt att få det gjort. Chrille ska såklart följa med och jag har kollar så han inte har något granatsplitter någonstans eller hörapparat eller aortaclips.. japp, så är det, för då får man inte vara med inne hos jättemagneten! Chrillan metallfri-check!

Återkommer senare!

Ha det så bra så länge alla och håll som sagt en tumme..

5 kommentarer:

Joppan sa...

Håller alla tummar jag har syster yster! Puss puss

Therese sa...

jag håller tummarna för att allt är bra och hoppas bara att det är en nerv som kommit ur kurs,tänker så på dig...kram så ses vi i morgon/ Therese

Anonym sa...

Tänker på dig hjärtat!
Hoppas det går bra!!!
Vi hörs!
Kram S

Jenny sa...

Som vi sa igår vännen, en friterad banan=))
Ta hand om er och hälsa kringlan.
Vi hörs kanske idag med men genom brodern skulle jag tro.
POSS

pappa sa...

... tycker att din bild på dig själv är såå jäkla bra, den visar en tjej som är tuff o stark o som inte ger upp så lätt. Just denna tjej bor i mitt hjärta nu spec då i morgon på alla HJÄRTANS DAG. Vad som än kommer fram så har vi varandra glöm inte det o tillsammans blir vi ju starkare. Vi har mött o klarat motgångar tidigare också. Full av beundran är jag...