torsdag 10 februari 2011

CT - Check

Jahapp då var det gjort och skönt är det! Allt flöt på bra, Chrille var nära att pajja en lampa i taket, när han skulle stajla med ett nyckeltrix (nycklen till värdeskåpet satt i en lång snodd) han han snurrade runt, runt på bandet så det nästan släpptefrån fingret och träffade lampan i taket:) gör inte om det där inne hos magneten bara sa jag;)

Att ligga på den hårda britsen var inte någon höjdare, speciellt inte när dom fotade bäckenet, för då fick jag inte ha någon madrass. När dom magnetiserade ryggraden låg jag på en mjuk madrass, men då var istället huvudet fixerat, så summa sumarum, var det drägligt, men jag var glad som en lärka när jag släpptes lös!

Nu är det kväll här i huset. Vi har just ätit middag, tacopaj blev det, läxorna är gjorda och kompisarna har åkt hem, så nu lägrar sig lugnet:)
Lär bli en tidig kväll för min del, jag trodde inte att jag var så nervös, men nu efteråt känner jag att jag nog var det endån.
Imorgon ska Maija till tandis.. usch, det blir inte roligt alls. Hon ska dra ut sina två hörn valptänder som inte vill släppa.. Hon ser lite rolig ut, med två dubbla hörntänder där uppe. Chrille säjer att han inte alls är förvånad, bara ännu en deffekt på den raggmunksbrackan;) haha.. Han älskar inte henne riktigt lika mycket som hon älskar honom, men hon är lyckligt ovetande om det:D

Ha en skön kväll alla och natti natti!

3 kommentarer:

crille sa...

nära!?
det var inte ens nära,min vän..Jag visade dig ett trix bara, när jag snurrade nyckel-remmen runt, runt i luften,runt mitt finger, Bytte ju finger under tiden, från höger till vänster hand, utan att nåt hände.
Du blev skrajsen..inte jag...fniss...haha.
Kanske inte så passande inne på en röntgen-väntsal, men jag gör ju allt för att du ska tänka på annat, gumman.
Pyss pyss

Anonym sa...

Du är tapper min vän!
Ja du dom där gubbarna ska man alltid behöva hålla i örat....tur det gick bra!
I morgon ska jag till Ullared, får nog åka i kundvagnen men det ska nog gå...
Sköt om dig gumsi gumman! Och hoppas du kan nanna gott i natt efter en lite jobbig dag.
Krameli kram S

pappa sa...

... tycker att din bild på dig själv är såå jäkla bra, den visar en tuff o stark tjej som inte ger upp så lätt. Just den tjejen bor i mitt hjärta nu o spec då på ALLA HJÄRTANS DAG.Vad som än kommer fram då så har vi ju varandra glöm inte det! Tillsammans blir vi ju starkare sägs det.Försök nu sova lite ,du är mitt allt, puss puss