fredag 1 oktober 2010

Mys kväll!

Natten som gick funkade riktigt bra och när jag kom hem från jobbet var här en som tjöt av glädje! nej, inte Chrille, han var ju på jobbet.. det var lilla bebisen som var så glad att hennes mamma var hemma att det lät som att hon grät. Nu gjorde hon såklart inte just det, jag har en hund och inte en bebis, jag måste bara förtydliga detta, för ibland förvirrar jag mej själv med att tänka på henne som en människa. Men hon är på sätt och vis min lilla bebis och jag älskar henne!

Hela helgen har vi barnfritt och här ska mysas kan ni tro. Just nu sitter vi och väntar på att fläkfilén ska bli klar, sen väntar film på tv, godis och ostkrokar, mums:)

Ha en bra fredagskväll alla mina kära vänner för det ska jag ha!

Puss på er!

3 kommentarer:

joppan sa...

Åh, så mysigt! Själv blir det en lugn hemmakväll, för ska jobba imorgon fm. Sen ska jag mest umgås med min kära kamera resten av helgen. Syskonfotografering väntar på söndag :) Måste öva inför nästa helgs bröllop :)
Kram på dig & hälsa Crillan

Anonym sa...

Hej Gumman!
Låter som en mysig fredagskväll!!
Hoppas nu resten av helgen också blir toppen.
Kram Kram Susse!

maria sa...

Hoppas du har en mysig helg med massor av mys och bus :)

Kram