onsdag 27 oktober 2010

Ja, vad säger man.. här är en av mina "bloggkompisar"

Linda är nominerad till årets mamahjälte.. GÅ IN OCH RÖSTA!!! Där finns såklart fler bidrag, men eftersom jag "känner" Linda vill jag såklart att hon ska vinna.. hon är en helt underbart positiv människa, med småbarn och familjeliv som alla andra, skillnaden är att hon har en obotlig cancer, det finns inte mer att göra, mer än att försöka bromsa den så långt det går!

Hon lever med döden i närheten hela tiden och orkar endån vara både mamma och hustru! Hon är en fantastisk människa, som har hjälp mej massor med sina positiva tankar om livet och får mej dagligen på att tänka på hur lyckligt lottad jag är!

Så för guds skull gå in och rösta på Årets Mama-hjälte 2010 på expressen!

1 kommentar:

Jenny sa...

SNYFT:(( J-la sjukdom är allt jag har att säga. Puss