tisdag 5 oktober 2010

Godmorgon-godnatt!

Idag sov jag hemma, efter att ha jobbat och Maija blev i vanlig ordning helt överlycklig när jag kom hem. Det är ingen lång stund dom måste vara hemma själv innan jag kommer, men på henne verkar det som att jag varit borta veckovis och ta i trä har det inte hänt några olyckor på golvet heller, så hon är duktig!

Inatt såg jag att vi hade sista brandövnings dagen som imorgon onsdag, obligatorisk var den oxå.. jag jobbar nu natten som kommer, men Therese sa, att jag jobbar oxå, men dom har tagit bort min natt, så jag är ledig. Ett litet hopp tändes, kanske jag skulle slippa jobba inatt, jag menar 3 timmars brandövning mot en hel natt.. nja inget så svårt val. Imorse pratade jag i vart fall med våran Martina och hon skulle se vad hon kunde göra för att lösa natten, hon påpekade dock att det var i något sista minuten Lottaloppan.. jaja.. När jag vaknade i eftermiddags hade jag fått ett sms där det stod att hon tyvärr inte lyckats lösa natten till mej. Så det blir till att jobba endån! Men jag kan ju det här med brand redan, jag har ju kollat hipp hipp och det man inte får veta där av Kajjan är nog inte så väsentligt att veta heller!

Jag är ensam här hemma, Chrille är på föräldra möte, trist så, men nu ska jag snart till jobbet, får se vad denna natten kommer att bjuda på..;)

Godmorgon på mej och Godnatt på er andra lyckliga som får sova!

3 kommentarer:

Joppan sa...

Hahaha, ja, Kajan har lärt en allt han kan :D Hoppas det gick bra på jobbet!
Kram

Therese sa...

japp jag sov gott,eller sådär faktiskt min höft spökade lite...du missade annars en trevlig brandutbildning men så går det om man hellre vill jobba...;) Kram så länge så ses vi till helgen

Anonym sa...

off white
hermes bag
off white outlet
yeezy 380
chrome hearts
nike travis scott
off white x jordan 1
kyrie 8
kyrie 7
cheap jordans